marți, decembrie 09, 2008

Ascultand si tastand...

E tot, e pustiu, cata durere-n mine si cata dragoste si toate, toate pentru tine, nu inteleg ce fac pe lume cand nu ma vrei aproape, nu ma visezi in noapte asa cum te visez, dar eu plec tu ramai si-ti mai doresc iubirea care-am vrut sa ti-o ofer atat de mult, poate acum cand nu mai sunt vei intelege sper, dar va fi tarziu si eu ma-nalt spre cer...si eu ma inalt spre cer si simt ca te las ingerul meu, cand ploaie va fi pe pamant, tu vei stii ca despre tine cant, cand soare va fi pe pamant, tu vei stii...nu mi-a ramas nici o speranta, tu le-ai ars pe toate si cata dragoste ai ars, nu le-ai aflat vreodata, iti amintesti de ziua-n care vroiam sa-ti daruiesc o floare, tu gingas mi-ai soptit ca pleci iar eu raman, nu, eu plec, tu ramai si-ti mai doresc iubirea care-am vrut sa ti-o ofer atat de mult, poate acum cand nu mai sunt vei intelege sper, dar va fi tarziu si eu ma-nalt spre cer...si eu ma inalt spre cer si simt ca te las ingerul meu, cand ploaie va fi pe pamant, tu vei stii ca despre tine cant, cand soare va fi pe pamant, tu vei stii...numai durerea mea e pe pamant, ultima data despre tine cant, pastrez in suflet numele tau sfant toata viata ti-o dau...si eu ma inalt spre cer si simt ca te las ingerul meu, cand ploaie va fi pe pamant, tu vei stii ca despre tine cant, cand soare va fi pe pamant, tu vei stii...ca DESPRE TINE CANT...despre tine cant...

Pi. Es.: este un mesaj care nu accepta comentarii...stiu eu de ce.