luni, iunie 18, 2007

Traiasca berea!!!


Dupa ce m-am uitat frumusel ptr. a 3-a oara in ultima luna la "Amityville", m-a apucat o durere groaznica de tartacuta (sau ptr. nestiutori cap).Booooon.Mama dormea, asa ca nu stiam ce pastila tre' sa iau sa imi treaca.M-am gandit la Algocalmin, dar am zis ca e prea slab.Paracetamol nu am gasit, iar Aspirina nu-mi inspira incredere. Drept urmare, m-am dus si am deschis frumusel usa camarutei si am luat o bere (!!!).Carlsberg, probably the best beer in the world, cum si reclama o zice.Dupa ce am baut-o, ca prin minune, m-a lasat migrena.Concluzia zilei: cand la cap ai o durere, no problem, mai bea o bere =))=))

3 comentarii:

katutzu spunea...

Si ce te faci cand durerea e provocata chiar de tratament? =))
Hai ca ai fost tare la faza asta .. eu stiam ca merge cu Orbit .. dar tu ai descoperit un nou tratament pentru migrene .. meriti premiul Nobel.
Maine,poimaine poate ajungi la concluzia ca Vodca trateaza cancer si Tequila HIV :x
Stiam ca esti destept, dar aseara te-ai intrecut pe tine.. ai devenit GENIU.

woozy spunea...

eu stiam de faza cu berea de la taica-miu, dar credeam ca zice la misto.

Maria spunea...

intotdeauna am zis ca berea este cea de-a 8-a minune a lumii...