sâmbătă, septembrie 15, 2007

Emotii!!!

Am emotii!Da, am emotii!
Faptul ca incepe scoala imi da asa o stare aiurea, de sincer nici eu nu mi-o pot explica.Vine clasa a 12-a si timpul liber va fi tot mai scurt, iar stresul din ce in ce mai mare.
Am emotii ca peste 5 zile imbatranesc si devin si eu om mare, cu responsabilitati si mai ales cu drept de vot. =))
Am emotii ca pierde maine Steaua acasa cu Rapidu'!Si mai am de dat si 3 beri daca se intampla asa. =)):((

Nu-mi sugerati sa iau "Antiemotionol", precum un bun prieten de-al meu.Va rog!!! =))

3 comentarii:

Carmy spunea...

Da ,da ..si eu am emotii destule..maine e marea zi:))
Cu bacul stai tu linistit ca oricum o sa iei note mari..esti baiat destept.:D
In cateva zile esti major..iti iei carnetul si conduci :> Plus ca o sa poti sa faci misto de mine :))
Sa speram ca o sa castige Steaua..
Asa ca n-ai motive sa ai emotii.

Carmy spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Lips of an angel spunea...

Nah ca Steaua a facut egal, scoala a inceput si ea ..In privinta BAC-ului nu trebuie sa-ti faci griji decat pt timpul liber .. dupa care toti cred ca vom tanji, e si normal. Iar cu majoratul, numai gandul ca esti major va fi, in rest schimbari nu prea .. maturizarea oricum vine din interior. Avantajul e ca dai de carnet si o sa te plimbi, rezerva-ti loc de parcare la liceu :)).