joi, octombrie 18, 2007

Welcome Back Tudor!Welcome Back Vama!

Aha, ati ghicit.Devin un pic obsedat de Vama, fie ea Veche sau noua.Da, imi plac la nebunie "anticele" melodii ale trupei: Epilog, 18 ani, Vama Veche, Nu am chef azi, V.S.T. si multe altele.Da, imi place si ultimul album (Fericire in rate) in formula veche.Da, evident ca-mi plac Zmeul si Cu tine.Si da, imi place si noul single al noii trupe Vama, Bed for love.Nu stiu daca a aparut deja albumul, promit sa ma interesez si de data asta chiar voi cumpara albumul in original.Am vrut sa fac asta si cu Fericire in rate, dar pana la urma am renuntat.De data asta promit solemn ca mi-l iau.Si da, a contribuit la sporirea dragostei mele fata de aceasta trupa si blog-ul personal al lui Tudor Chirila.Un artist desavarsit, care a avut forta sa o ia de la capat, sa inceapa cu o noua trupa in spate.Si a mai reusit ceva.A reusit sa-mi bucure auzul la fel ca inainte.Multumesc Tudor...

Un comentariu:

Anonim spunea...

E o melodie reusita Bed for love. Din cate stiu eu albumul apare la inceputul lunii noiembrie,sursele nu sunt tocmai oficiale, dar fiecare se descurca asa cum poate. Oricum auditie placuta.