duminică, noiembrie 11, 2007

Idila de noiembrie

In engleza Sweet november.Un superb romance, avandu-i ca protagonisti pe Charlize Theron si pe Keanu Reaves.Film pe care l-am vazut de cateva ori.Si pe care-l urmaresc chiar acum, din nou, pe Acasa TV.Si din nou plang.E intr-adevar emotionant story-ul.Si frumos.Dar trist.Si daca ma mai gandesc ca in noiembrie, un noiembrie deja indepartat, mi-am cunoscut si eu marea iubire...o sa-mi dau seama ca idilele de noiembrie sunt chiar cele mai placute.Pacat ca si idila mea, ca si-n film, n-a avut happy end.Poate ca happy end vor avea alte idile, ce vor fi consumate in alte luni.Cu siguranta insa nimeni nu va sterge farmecul amintirilor idilei de noiembrie.Sunt convins de asta...

Later edit:iata si coloana sonora a filmului, Celeste Prince-Wherever you are:

6 comentarii:

Anonim spunea...

frumos... nu am cuvinte

Madalina spunea...

As putea spune acelasi lucru...Nu l-am cunoscut in noiembrie...dar m-am indragostit de el acum un an in noiembrie...si iata-ne ca suntem din nou in noiembrie si nici nu pot sa cred ca a trecut un an...Ma-ntreb cu ce sunt mai diferite idilele de noiembrie de celelalte...de ce nu pot sfarsi cu fericire si de ce ne aduc atata suferinta...Sa fie oare Noiembrie o luna blestemata? Desi e ziua mea la sfarsitul lui noiembrie...anul asta, imi doresc sa treaca totul si daca as putea sa ma afund intr-un somn vesnic si sa ma pot trezi cand mi s-au sters toate din ganduri...as accepta cu placere...
Imi plac gandurile tale...

AditZa spunea...

@ Madalina:

1.Nu cred ca noiembrie e o luna blestemata, de ce ar fi asa?Pur si simplu eu si din cate vad si tu am avut norocul (sau ghinionul, depinde cum privesti problema) sa ne legam afectiv cumva de luna asta.
2.Ma bucur ca iti plac gandurile mele.
3.Cum ai dat de blog-ul meu? :P
4.Sa inteleg ca la finele lunii dai de baut?!

Madalina spunea...

Nu stiu exact cum am dat de blogul tau...sau poate stiu, dar nu vreau sa iti spun:) heheh:) Anyways...da, la sfarsitul lunii dau de baut se pare...pentru ziua mea si pt faptul ca usor, usor...simt cum ma lepad de blestemul lunii noiembrie...Eu spre deosebire de tine chiar consider ca luna asta e blestemata pt povesti de dragoste...Simt cum usor, usor ma indrept spre vindecare...Si asta...nu face decat sa ma bucure...Am avut prea multe zile, saptamani, chiar luni intregi de depresie continua...Merit sa ma indrept spre ceva mai bun...

AditZa spunea...

Ahaha, deci nu vrei sa-mi spui.Urat din partea ta...
Mai, ce sa-ti zic?!Sper din suflet sa poti trece peste tot.Acelasi lucru il sper si cu privire la persoana mea.
Pup!

Anonim spunea...

Si eu sper..
Mi-a placut postul