miercuri, februarie 06, 2008

I love HISTORY


Hmm, ce-ati zice voi daca ati mai fi elevi la liceu?Sau daca inca sunteti, ce ziceti, cum e, va place?Sunt sigur ca de multe ori viata de liceean pare monotona, riguroasa si enervanta.Dar daca esti baiat, ai 16-17 ani, esti la liceu si "iti place istoria", sunt sigur ca adori sa mergi la liceu zi de zi.De ce zic asta?Va las mai jos un argument in a sustine tot ce-am spus.Enjoy it!



Post-ul asta e pentru Brindushi, care era curioasa ce-mi poate mintea de rusinos mic... :P
P.S.: sper ca va place poza de la inceputul mesajului!?

3 comentarii:

Anonim spunea...

asa... eu sunt studenta... am scapat :)). dar parerea ta care e? ai merge cu placere la scoala? ti-ar place asa o profesoara? te-ai simti mai motivat? hai raspunde si tu, nu numai intreba ;;)

Anonim spunea...

astept si continuarea...sa stii... :)) aah...si tu nu mai ai 16-17 ani...deci gaseste ceva mai pe masura sa ma impresionezi :D

Lips of an angel spunea...

=))=))=))
Cata caterinca..
E misto la scoala mai.. dar eu detest istoria.. adevarul e ca nu-s baietel.