miercuri, iulie 18, 2007

Intrebare?!

Sa zicem ca avem una bucata baiat si una bucata fata.Sa zicem ca una bucata baiat place una bucata fata.Pana aici totul bine si frumos.In poveste mai avem un amanunt important: pana acum ceva vreme una bucata fata zicea ca e indragostita de una bucata baiat.Acum, cand una bucata baiat vrea ceva cu ea, una bucata fata il cam da naibii si il tot duce de nas.In cazul asta, va intreb, una bucata baiat ce ar trebui sa faca?Sa continue sa cerseasca atentie si iubire sau s-o dea si el naibii pe una bucata fata?

P.S.: nu va ganditi neaparat ca e vorba de mine...poate ca e, poate ca nu...esential e sa imi raspundeti cum credeti voi ca ar fi mai ok. :P

7 comentarii:

Anonim spunea...

daca nu e caz concret si nu esti pus in papucii lui "una bucata baiat" nu ai cum sa raspunzi. una bucata baiat ar trebui sa isi asculte inima. anyway, eu sunt de parere ca dupa baieti/fete si dupa tramvaie nu se fuge, pt ca de cele mai multe ori ti se inchid usile in nas. :D
asa ca take it easy. :D

Anonim spunea...

Nu e bine sa cersesti iubire, din partea oricui ar veni.Pentru fiecare exista o jumatate, si ea va aparea mai devreme sau mai tarziu.

Anonim spunea...

De ce sa cersesti atentie? Mi se pare injositor, mai ales daca ea nu merita...
E doar umila mea parere..

woozy spunea...

una bucatoaie baiat ar trebui sa discute cu una bucatica fata fara sa ceara sfaturile altora care nu stiu despre ce e vorba, zic si eu.. :D

Anonim spunea...

depinde ce vrei tu de la ea...daca ai sa clarifici asta vei gasi singur raspunsul ,cu conditia sa te pui pt o clipa si in postura ei.daca nu reusesti , mai detaliaza ne ...si apoi iti voi spune parerea mea.

Cristinutza spunea...

Nu`mi plac cazurile care nu sunt concrete. Asa ca ma abtin de la comentarii pentru a nu`mi lasa intuitia sa " salte " pe aici. :))

Anonim spunea...

Cris .. zi-mi mie ce intuiesti .. privat =))