miercuri, iunie 17, 2009

Noul Single Akcent

A venit vara! O data cu ea, toate trupele din Romania incep sa-si lanseze rand pe rand cate un nou single.Ieri Morandi a lansat "Colors", o melodie cam fada din punctul meu de vedere si pe care n-o vad "batandu-se" la hit-ul verii.
Baietii de la Akcent sunt si ei pregatiti pentru a lansa un al 3lea single de pe "Fara Lacrimi", dar din cauza (ori datorita) faptului ca albumul are foarte multe melodii bune, acestia sunt inca nehotarati ce sa arunce pe piata.Dupa parerea mea, sunt macar 3 melodii foarte bune pe album care ar merita luate in discutie.
Prima dintre ele este "Delight", o piesa super catchy, refren usor de retinut, sigur ar face furori toata vara in discoteci si la terase.Parerea mea e ca cel mai comercial cantec de pe album si cu el n-ar da gres in topuri.
Cea de-a doua melodie se numeste "I turn around the world" si are un negativ bazat pe un sunet de acordeon placut auzului.Vocea Alexei ii da melodiei o nuanta de senzualitate si cu siguranta si aceasta melodie ar prinde foarte foarte bine.
Ultima propunere, dar nu cea din urma este "Lacrimi", un feat-uring cu aceiasi Alexa, versuri super profunde, linie melodica calma, o melodie pop foarte calda.In orice alt anotimp al anului, aceasta melodie ar fi un hit garantat, insa nu stiu cat de bine s-ar integra vara in heavy rotation o melodie lenta si dulce, avand in vedere trend-ul house pe care-l traverseaza muzica romaneasca.Totusi, zic c-ar merita riscul, cu siguranta consumatorii de muzica buna vor aprecia si mai mult formatia Akcent dupa un astfel de single.

6 comentarii:

Papi spunea...

Eu as alege intre " I turn around the world "( pentru afara ) si "Lacrimi ( pentru Romania ) .
Colaborarea cu Alexa la aceste doua piese mi se pare absolut geniala ca sa nu mai spun ca vocile se potrivesc la perfetie :)

ღ blue_eyes ღ spunea...

Mie imi place la nebunie si "O noapte si o zi". :D Poate pentru ca e piesa mea preferata de pe album.

Lips of an angel spunea...

Radu: da adi a zis k va fi probabil in romana
Radu: deci crek lacrimi
~Katu~: da, sau o noapte si-o zi
Radu: multe fete o vor p aia
Radu: o noapte si o zi
~Katu~: eu vreau lacrimi
ballack13radoi6: vrei s plangi?
~Katu~: sau i turn around the world
Radu: toate sunt frum)
Radu: sa fie toate
~Katu~: da
Radu: o luna una..o luna una
~Katu~: vara asta sa nu se auda decat akcent
~Katu~: in cluburi, terase, restaurante

Eu si vecinu am tras concluzia =))

AditZa spunea...

N-o sa fie, probabil, nici una din astea.Se pare ca va fi o maaaare surpriza, dar nu pot zice mai multe. :P

Lips of an angel spunea...

Si tu esti mare maimuta.. sa nu-mi spui tu mie ca vorbesti cu vecinu meu de ceva vreme .. mai mai. =))

Anonim spunea...

au avut si au niste melodii foarte bune ;)